Ny chans att gå kurs om genus och mångfald i undervisningen

Till hösten finns en ny chans att gå kursen Gender and diversity in teaching and learning (Genus och mångfald i undervisningen).

Kursen är en del av fakultetens högskolepedagogiska utbildning för lärare och doktorander.  Den ger utrymme att analysera genus och mångfald både inom universitetet som organisation samt i undervisningssituationer i klassrummet.

Anmäl dig senast den 8 juni.

Schema och kursbeskrivning

Kursen pågår mellan 7 november och 9 januari.

Detaljerat schema finns på kurssidan

Högskolepedagogisk utbildning

Mer information om högskolepedagogisk utbildning vid Samhällsvetenskapliga fakulteten