Om den här webbplatsen

S-fak internt är en intern webbplats för medarbetare vid Samhällsvetenskapliga fakulteten. Den ska göra det lätt för medarbetare att hitta fakultetsspecifika regler och rutiner samt visa på den service fakulteten ger institutioner.

Fakultetskansliet ansvarar för att internwebben:

• är uppdaterad och korrekt
  • innehåller för användarna relevant information
  • har en enhetlig struktur.

Synpunkter och frågor

Allmänna frågor och synpunkter gällande webbplatsen kan du ställa till webeditor [at] sam [dot] lu [dot] se. Din fråga skickas då till kommunikatörerna på fakultetskansliet.

Vid driftstörningar eller andra tekniska problem kontakta servicedesk [at] lu [dot] se (servicedesk[at]lu[dot]se), +46 46 222 90 00.

Engelskspråkig version

Internwebben är översatt och uppbyggd i en engelskspråkig version.

Gå till Internal Faculty of Social Sciences

Se tillgänglighetsredogörelse