Nu är det dags att välja dekan, prodekan och fakultetsstyrelse

Den 31 augusti startar valet vid Samhällsvetenskapliga fakulteten och det är då möjligt för alla röstberättigade vid fakulteten att logga in i valsystemet och lägga sin röst.

Håll utkik efter kallelsen till val som skickas med e-post till alla medarbetare vid fakulteten. Du som är röstberättigad kan från valets start till och med den 15 september kl 23.59 logga in på lu.easyvote.se och lägga din röst.

Se vem som är röstberättigad i röstlängden (PDF 1 MB, ny flik)

Valberedningens förslag (PDF kB, ny flik)

Möte för offentliggörande av valresultat kommer att hållas den 18 september kl. 13.00, på fakultetskansliet, G:a kirurgen rum 213c.

Mer information om val på fakulteten