sep

Samskapande forskning med barn och unga: Främja barns röster, rättigheter och utveckling

30 september 2024 09:00 till 17:00 | Konferens
Photo of a young boy in front of a microphone
Foto: Jason Rosewell, Unsplash

Samhällsvetenskapligt metodcentrums labb för kvalitativa metoder anordnar ett endagssymposium tillsammans med forskningsnätverket "Children’s voices, rights and development: Future practices for a resilient childhood". Fokus kommer att ligga på metoder för samskapande forskning med barn och ungdomar i samhällsvetenskaplig forskning.

Om evenemanget

Plats: