Verksamhetsplan och resursfördelning klar

Närbild på byggnaden Gamla kirurgen.

Den 23 november beslutade fakultetsstyrelsen om fakultetens verksamhetsplan för 2024-2025 och resursfördelning för 2024.

Verksamhetsplanen tar upp fakultetens stora frågor inför 2024-2025 och de kommande årens prioriterade områden inom

• forskning och forskarutbildning
  • utbildning på grundnivå och avancerad nivå
  • samverkan och innovation
  • medarbetare, ledning och organisation
  • campusutveckling
  • hållbarhet och internationalisering

Ladda ned verksamhetsplanen på sidan Styrdokument och handlingsplaner

Verksamhetsplanen och resursfördelningen finns även i tryckt form och skickas under december i ett antal exemplar till alla institutioner och enheter inom fakulteten.