Valberedningens förslag till dekan, prodekan och fakultetsstyrelse

Valberedningen har nu avslutat sitt arbete med inkomna nomineringar och tagit fram förslag för uppdragen som dekan, prodekan och fakultetsstyrelse. Valet kommer att genomföras efter sommaren, i september.

Valberedningen föreslår Agnes Andersson Djurfeldt som dekan och Björn Badersten som prodekan för mandatperioden 1 januari 2024 – 31 december 2026.

Nedanstående förslag har skickats med e-post till valkretsen vid Samhällsvetenskapliga fakulteteten:

Valberedningens förslag till Samhällsvetenskapliga fakultetens dekan, prodekan och fakultetsstyrelse (PDF 223 kB, ny flik)