Dags att nominera kandidater till fakultetens valberedning

Senast den 26 februari behöver vi din nominering!

Fakultetens valkrets är nu välkomna att nominera kandidater till fakultetens nya valberedning med mandatperiod 2024-03-01 – 2027-02-28.

Valberedningen ska bestå av:
•    Fem representanter för fakultetens vetenskapligt kompetenta lärare
•    Två representanter för fakultetens övriga anställda
•    En suppleant för fakultetens vetenskapligt kompetenta lärare
•    Två representanter för fakultetens studenter.

Nomineringar skickas till val [at] sam [dot] lu [dot] se märkt ”nominering valberedning” senast den 26 februari 2024.

Mer information, inklusive uppgift om vem som är röst- och nomineringsberättigad, finns i nedanstående nomineringsbrev.

Inbjudan att nominera (PDF 182 kB, ny flik)

Om valberedningen