okt

7 oktober 2024 09:00 till 8 oktober 2024 12:00 | Övrigt
Students in classroom
Foto: Johan Bävman

Denna workshop behandlar kritiskt etnografi som metod, praktik och analysverktyg. Workshopen syftar till att för det första omkonceptualisera epistemologierna och ontologierna för etnografiskt fältarbete, och för det andra bearbeta etnografiska data som samlats in med hjälp av olika djupgående tekniker så som observationer, intervjuer, berättelser, minnen, vittnesmål, fokusgruppsdiskussioner, frågeformulär och arkivmaterial.

Om evenemanget

Plats: